تجارت الکترونیکی به مخاطبان آنلاین و پاسخ به نیازهای آن ها برای فروش بیشتر وابسته است. اما اینترنت تغییر کرده است. طی یک سال، درآمد این کسب وکارها از بستر موبایل تا سه برابر رشد نشان داده و تقاضاهای کاربران در این حوزه تفاوت هایی به خود دیده است. علت بخشی از این تغییرات، پیشرفت های تکنولوژی و بخش دیگر سهولت استفاده بوده است. انفجار میزان فروش از طریق ابزارهای موبایل، نتیجه ی این تغییرات است. اما چرا در میان کسب وکارهای آنلاین، تجارت الکترونیکی باید برای توفیق بیشتر به موبایل روی بیاورد؟ در ادامه در خصوص ضرورت این مساله و روش هایی برای مدیریت بهتر کسب وکار توضیحاتی داده شده است. با ما همراه باشید.
این خواست خریداران است
به گزارش آکاایران: تامین و حمل ونقل چیزهایی هستند که کاربران از همه ی شرکت هایی که خدماتی را به صورت آنلاین ارایه می کنند، انتظار دارند. آن ها دیگر علاقه ی کمتری به مراجعه ی حضوری به فروشگاه ها و حتی کامپیوتر شخصی شان دارند. کاربران می خواهند توانایی خرید هر چیزی را در هر لحظه داشته باشند. در اولین قدم، شما باید در کوتاه ترین زمان نسخه ی موبایلی سایت خود را راه اندازی کنید. اغلب شرکت ها در کنار نسخه ی موبایلی، نسبت به توسعه یاپلیکیشن موبایل برای مخاطبان خود هم اقدام می کنند.
زمان و سرعت
کاربران از خرید آنلاین «سرعت» را انتظار دارند. مدیریت این مولفه می تواند برای یک کسب وکار آنلاین چالشی جدی باشد و این چالش برای شرکت های کوچک، جدی تر است. چراکه اغلب آن ها باید خدمات یا سفارشات را توسط یک یا دو کارمند به مشتری برسانند؛ این در حالی است که هر لحظه خریدهای تازه ای توسط سایر مشتریان در حال ثبت است.
این یک نظر آزمایشی است.